Followers

Sunday, February 6, 2011

Manis Lolipop!

Mencuba..

Seharian aku di luar mencari sesuatu yg aku sndiri xbrape nak pasti.
Tapi masih berkongsi kgembiraan dgn 'teman2 Lolipop'..
(manis sgt2..)
Tahniah buat yg sudh mendirikan 'masjid' & menambah keturunan..hehe..
Tengok snyuman dr mereka tenang sgt2 smpai aku lupe skejup segala masalah =')
Ari yg sgguh 'happy' sharian smalaman bersama kamo semue!
Terlalu indah..
Terasa nk undurkan masa kembali pada zmn persekolahan.. =)
(andainyer bulehh..hihihii..)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tapi dlm setiap masalah & halangan yg dtg pasti ade hikmah.
Mcm2 dugaan dtg,tapi ade kekuatan di sebalik smue ni.
(terlalu manis+indah)
Bukan niat ats owg lain utk aku lalui smue ni.
(semuanya kerna diri ini sndirie..)

Alhamdulillah...
Aku cube yg terbaik..
Untuk diri sendiri..
Walaupun ambil sdikit masa utk aku mbiasakn diri dgn dunia baru..
=)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Terime kasih mama,angah,boy,chik,baby sb slalu ade di cc ni..
Mgkin semue ni ade baiknyer antre kite..
Sayunk kamoo..
(cube lupe kan yg TERLALU DIHARAPKAN demi mjage aty tersyg =')..)
Cuba menjadi lebeh baik.

skg ni dh xbrape bhbung sgt dgn 'big bro'..
=(
da xbesh skunk..
tapi nak xnk terpakse la wat2 besh jek..
even mcm terpakse..kan kan kan.. =')
xpla..

Sabow+Redho jelerrr..huhuu..

Yg Penting Aku Tetap Aku..
(Mis LolySwitChoc!) =P


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.