Followers

Friday, February 4, 2011

=) =D =') ='(

Mungkin ke..

ummm dh lame aku x 'update' blog ni..
tapi dlm mase brape ari ni,macam2 aku lalui

baik suka dan duka..
ad sedeh gak..
=(

tapi 'big bro' aku tetap ade bgi ak tsenyum..
dgn famili aku y sntiase ad di sisi
baik waktu susah senang.
mereka yg terbaik

buat kawan2,aku nk mntak maaf sb xbrape bhbung dgn kamo semue.
arap nanti kite lei jumpe lagi..
even ad kwn yg dh hncurkan aty ni..
='(
(terime kasih awak..)

mungkin lepas ni ak dh xbrape on9 FB
mungkin blog ni pun aku xbrape kesah sgt..

arap aku dh pergi 'training' isnin ni bgi idop baru wat aku..
yg penting aku harap lei lupe hal2 lame..
(yg cukup nyakitkan)
tapi kawan tetap kawan..
sayang tetap sayang..
akhir zaman..

doakan aku berjaya utk 'training' ni.
mungkin ni rezeki aku.
(alhamdulillah)

Berharap Semuanya Berakhir Dgn Baik =)
SalamSayangMesrAbadi~~~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.