Followers

Tuesday, February 15, 2011

Ahaks! =P


'Nothing' sebenarnyerr..juz nak share sikit jek 'moment'..
'Maybe' ade yg aku split kot..haha..
(whatever)
Sb 2,3ary ni terlalu byk 'bad moment'..
'So',aku xnk ingat.. ='(
Yg aku tw skg,epy,epy,epy..lalalalaa~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 "LADIES CROWN"

ade al kisah nyer rambot aku ni..haha
yela kan,rambot dah panjang pastu skg senang2 aku 'short hair'..
(siap lei wat pacak2 lagi tuhh....haha..)
entah brape 'stage' la..kihkihkih..

 rambot orie,curly,long
(tapi ade kwn yg ingt aku wt 'dgital perm'..kih3..)
mule2 syg gak la nk 'cut'..
bukan 'cut' sebenarnyer yg aku nak..
aku nk 'trim' hjung rambut 2 jerr..
tapi laen lak jadi bile gi 1 salon tuu..huh..
(undefined salon..tet!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hum..rambot dari pnjang dh jdi pendek..
sayang woo..umphh =( 
aku suruh trim je..tapi maken lame makin pendek dye wat..
pastu belom sempat 'wash' ape semue,aku bayar & bla sb xsuke 'service' dye!
(abes wambot aku..len aku suwoh wat,len dye wat)
'so',sempat la sehari rambot ni ngan aku..haha
(sebab esoknyer aku....jeng2..)
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


aku gi 'hair studio' twos wat 'rebon' & 'cleopatra cut'..hahaha!!!
byg kan lah,salon tu 'cut' rambot aku entah chm ape.
abis rambot aku ghupenyer dye gi tarah kasi nipis senipis2 tidak..
naseb la 'studio' 'repair' blek..haha
tapi sempat 3ary je rambot ni..ngee
sebab aku ase 'bored' giler..
so....esoknyerrr... =]
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


hah!amik ko!..kihkihkih...
baru puas aty..
siap lei pacak2 lagi wooo..ahaks!
tapi aku suke la yg 'last hair' ni..
(suke sangatttt..=P )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*dlm bape ary aku prabis duwit tok rambut saje..hahaha
*tapi xpe aku byk koleksi rambot palsu cantik2 dah skg..hihihi
(tengs wt Mr.Ejalina cz bgi peluang modal bisnes neh..hehe)
*tapi rambot aku ni xsuai giler nak gaye ngan baju kurung..haha!!!
(so,kai 'scarf' lerr..hehe)
*slain tuh,masyuk blake style..haha..selese giler lah..
*nk bciap pon xpyah lame nk cara ke rambut..heheee =)
*so konklusinyerr,LIKEEE sgt2 'new look' ni.. =P



"IN SCARF"
(haha..dah lame xkai baju kurung & tdung weh..kih3..)

(cida,arin,eina)

 Macam-macam Ader..haha.. =P

But I Luv My Life My Self..










No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.